Община Габрово стартира кампания по събиране на данни по повод новия модел на такса битови отпадъци. За повече информация: тук

 

За периода 01.-31.12.2024г. са извършени 138 проверки - планови и по сигнали (постъпили устно или на телефони 112, 0700 14410, 066/818 400).

За същия период са извършени 3 проверки по подадени писмени жалби и сигнали на граждани, на които са изготвени писмени отговори.

Извършени планови проверки по Наредба за реда и условията за провеждане на търговска дейност на територията на Община Габрово.

От екип на Общински инспекторат са извършени 98 проверки на юридически лица за разположени маси и столове за сервиране на открито, продажба на цветя, извършване на търговска дейност на местата определени за пазари и др.

Извършена е една проверка по постъпили писмен сигнал свързан със Закона за управление на етажната собственост.

Извършени проверки по Наредба за изграждане, поддържане и опазване на зелената система на територията на община Габрово.

Извършени са 8 планови проверки.

Извършени планови проверки по Закона за защита на потребителите.

От екип на Общински инспекторат са извършени проверки на 5 обектa, които са проверени за подвеждаща търговска практика, наличието на стоки с изтекъл срок на годност, издаване на касов бон и наличието на подвеждаща за потребителите информация.

Извършени проверки по Наредба за управление на отпадъците, поддържане и опазване на чистотата на територията на община Габрово.

Извършени са 10 планови проверки и една проверка по постъпил устен сигнал.

Извършени проверки по Наредба за рекламната дейност на територията на община Габрово.

Извършени са 2 планови проверки.

Извършени проверки по Закона за ветеринарномедицинската дейност.

Извършени са 2 проверки по постъпили писмени сигнали, една по постъпил устен сигнал и три планови проверки. Съставен е един констативен протокол с предписание.

Извършени са 3 планови проверки по Закона за туризма. Съставени са 3 констативни протокола и е докладвано  на комисията по категоризация.

Извършени 2 проверки по писмени жалби, 2 проверки по постъпили устни сигнали и 2 планови проверки съвместно със служители на РУ - Габрово, относно спазване изискванията на Наредба за опазване на обществения ред и сигурността на територията на  Община Габрово.

От екипи на Общински инспекторат са извършени 4 проверки на пътуващите в автобуси по вътрешноградски линии, за наличието на абонаментни карти и билети.

Извършени връчвания на АУАН, НП и писма от други институции, дирекции и отдели – 6 бр.

Отчет за дейността на Общински инспекторат за месец април 2025 г. Отчет за дейността на Общински инспекторат за месец януари 2025 г.