За периода 01 - 30.11.2025г. са извършени 204 проверки - планови и по сигнали (постъпили устно или на телефони 112, 0700 14410, 066/818 400).

За същия период са извършени 8 проверки по подадени писмени жалби и сигнали на граждани, на които са изготвени писмени отговори.

Извършени планови проверки по Наредба за реда и условията за провеждане на търговска дейност на територията на Община Габрово.

От екип на Общински инспекторат са извършени 153 проверки на юридически лица за разположени маси и столове за сервиране на открито, продажба на цветя, извършване на търговска дейност на местата определени за пазари и др.

Извършени са една проверка по устен сигнал и една планова проверка относно спазване изискванията на Наредба за изграждане, поддържане и опазване на зелената система на територията на община Габрово.

Извършени три проверки по постъпили писмени сигнали свързани със Закона за управление на етажната собственост, на които са изготвени писмени отговори.

Извършени 2 планови проверки и една по Наредба за реда и условията за отглеждане на селскостопански животни.

Извършени проверки по Закон за авторското право и сродните му права.

Извършени са 4 планови проверки, за които са съставени констативни протоколи.

Извършени са 2 планови проверки, за които са съставени констативни протоколи.

Извършени 5 планови проверки по Наредба за рекламната дейност на територията на община Габрово.

Извършени проверки по Закона за ветеринарномедицинската дейност.

Извършени са 4 проверки по постъпили писмени и 15 планови проверки. Съставен е 1 констативен протокол.

Извършени са 6 планови проверки по Закона за туризма. Съставени са 8 констативни протокола и е докладвано  на комисията по категоризация.

Извършени 3 планови проверки, включително и съвместно със служители на РУ-Габрово, относно спазване изискванията на Наредба № 3 за опазване на обществения ред и сигурността на територията на  Община Габрово.

Извършени връчвания на АУАН, НП и писма от други институции, дирекции и отдели – 15 бр.