О  Б  Щ  И  Н  А    Г  А  Б  Р  О  В  О

На основание чл.10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № 773/29.04.2024 г. на Органа по назначаване

О  Б  Я  В  Я  В  А:

Конкурс за длъжността началник-отдел „Устройствено планиране“

 

  • Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

            Основна цел на длъжността:

  • Изпълнява и контролира дейността по възлагане на изработване, одобряването и поддържането на подробни устройствени планове /ПУП/ за изменение на ЗРП на община Габрово. Осъществява контрол по прилагането на ПУП и по техническото обслужване на гражданите в рамките на предоставените компетенции на общинската техническа служба по Закона за устройство на територията /ЗУТ/.

Области на дейност:

  • Участва в разработването на анализи, прогнози, дългосрочни програми и във всички дейности на общината, свързани с измененията на законовите уредби по въпросите на устройство на територията.
  • Участва при възлагането, приемането, обявяването и одобряването на подробни устройствени планове /ПУП/.
  • Оказва съдействие на експертите и специалистите в дирекцията при прилагането на плановете.
  • Участва в изготвянето на бюджета на общината.

 

Длъжностната характеристика се предоставя на кандидатите от служителите в отдел УЧР.

 

  • Изисквана минимална степен на завършено образование: бакалавър
  • Минимален професионален опит – 3 години - придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността,

                      или

минимален ранг – ІІІ младши

 

Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт: няма.

 

Допълнителни изисквания:

  • управленска компетентност;
  • работа в екип;
  • комуникативна компетентност;
  • ориентация към резултати;
  • фокус към клиента (вътрешен/външен);
  • дигитална компетентност - работа с Word и Excel /доказва се с практически изпит/;
  • професионална компетентност – много добро познаване на Закона за държавния служител, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за администрацията, Закона за устройство на територията и свързаните с него наредби, Закона за общинската собственост, Закона за кадастъра и имотния регистър.

 

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

  • Размер на основната заплата, определена за длъжността – 1950 лв.

/размерът на основната заплата се определя съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса /чл. 8 и чл. 9 от Наредбата/.

 

  • Брой работни места, за които се обявява конкурсът – 1
  • Начин на провеждане на конкурса:
    1. Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията.
    2. Интервю.
  • Необходими документи за кандидатстване:
    1. Заявление за участие – по образец  /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители / НПКПМДС/.

Към заявлението се прилагат:

-  декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;

- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и правоспособност, които се изискват за длъжността;

-  копие от документите, удостоверяващи продължителността  на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/;

-  автобиография.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка.

Документите може да се подават по електронен път на e-mail: dnikolova@gabrovo.bg, като в този случай заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

При подаване на документите служителите от отдел УЧР уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, и им предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

 

  • Място за подаване на документите:

гр. Габрово, пл. ”Възраждане” № 3

Община Габрово, отдел „Управление на човешките ресурси”, ет. І, стая № 110

телефон за справки: 066/818 315

лице за контакти: Диана Николова – н-к отдел „Управление на човешките ресурси”

 

  • Краен срок за подаване на документите – 20.05.2024 г.
  • Ден на публикуване: 07.05.2024 г.
  • Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения в Центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на Община Габрово и на електронната страница на адрес: www.gabrovo.bg.

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на личните данни.

Заявление и декларация за участие в конкурса може да изтеглите от прикачения файл след настоящата обява.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Документи по образец
07.05.2024

ЦНСТДМУ "Хризантема" - Габрово набира кандидати за работа на длъжност детегледач/ка (на трудов договор) Община Габрово набира кандидати за работа на граждански договор като логопед в „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства“