О Б Щ И Н А Г А Б Р О В О
На основание чл.10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № 773/29.04.2024 г. на Органа по назначаване
О Б Я В Я В А:
Конкурс за длъжността началник-отдел „Устройствено планиране“
- Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Основна цел на длъжността:
- Изпълнява и контролира дейността по възлагане на изработване, одобряването и поддържането на подробни устройствени планове /ПУП/ за изменение на ЗРП на община Габрово. Осъществява контрол по прилагането на ПУП и по техническото обслужване на гражданите в рамките на предоставените компетенции на общинската техническа служба по Закона за устройство на територията /ЗУТ/.
Области на дейност:
- Участва в разработването на анализи, прогнози, дългосрочни програми и във всички дейности на общината, свързани с измененията на законовите уредби по въпросите на устройство на територията.
- Участва при възлагането, приемането, обявяването и одобряването на подробни устройствени планове /ПУП/.
- Оказва съдействие на експертите и специалистите в дирекцията при прилагането на плановете.
- Участва в изготвянето на бюджета на общината.
Длъжностната характеристика се предоставя на кандидатите от служителите в отдел УЧР.
- Изисквана минимална степен на завършено образование: бакалавър
- Минимален професионален опит – 3 години - придобит в област или области на дейност, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността,
или
минимален ранг – ІІІ младши
Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт: няма.
Допълнителни изисквания:
- управленска компетентност;
- работа в екип;
- комуникативна компетентност;
- ориентация към резултати;
- фокус към клиента (вътрешен/външен);
- дигитална компетентност - работа с Word и Excel /доказва се с практически изпит/;
- професионална компетентност – много добро познаване на Закона за държавния служител, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за администрацията, Закона за устройство на територията и свързаните с него наредби, Закона за общинската собственост, Закона за кадастъра и имотния регистър.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Размер на основната заплата, определена за длъжността – 1950 лв.
/размерът на основната заплата се определя съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса /чл. 8 и чл. 9 от Наредбата/.
- Брой работни места, за които се обявява конкурсът – 1
- Начин на провеждане на конкурса:
- Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията.
- Интервю.
- Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие – по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители / НПКПМДС/.
Към заявлението се прилагат:
- декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/;
- автобиография.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка.
Документите може да се подават по електронен път на e-mail: dnikolova@gabrovo.bg, като в този случай заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на документите служителите от отдел УЧР уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, и им предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
- Място за подаване на документите:
гр. Габрово, пл. ”Възраждане” № 3
Община Габрово, отдел „Управление на човешките ресурси”, ет. І, стая № 110
телефон за справки: 066/818 315
лице за контакти: Диана Николова – н-к отдел „Управление на човешките ресурси”
- Краен срок за подаване на документите – 20.05.2024 г.
- Ден на публикуване: 07.05.2024 г.
- Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения в Центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на Община Габрово и на електронната страница на адрес: www.gabrovo.bg.
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на личните данни.
Заявление и декларация за участие в конкурса може да изтеглите от прикачения файл след настоящата обява.
Документи по образец
07.05.2024