Описание и обхват на дейностите по Договор между община Габрово и

Благоустрояване ЕООД

с предмет:

 

Сметосъбиране, сметоизвозване и обезвреждане в депо на битови отпадъци на

територията на община Габрово; поддържане чистотата, включително и зимно

поддържане на териториите за обществено ползване в гр. Габрово”

 

ПРЕДМЕТ НА ДЕЙНОСТТА

 

Предметът обхваща следните дейности:

1) сметосъбиране и сметоизвозване в населени места от Община Габрово, с граници на обслужваните райони и честота на сметоизвозване, определени със Заповед на Кмета на общината, съгласно чл.63 ал.2 от Закона за местните данъци такси;

2) обезвреждане в депо на битови отпадъци (в обхвата на параграф 1, т.7 от допълнителната разпоредба към Закона за местни данъци и такси), поддръжка и мониторинг на общинско депо за ТБО

3) поддържане чистотата, включително и зимно поддържане на териториите за обществено ползване в гр. Габрово – механично събиране на отпадъци и миене на улици, тротоари, площадни пространства, паркинги, спирки на обществения транспорт, подлези, мостове, стълбища, включително и зимно поддържане на същите; обслужване на кошчетата за улична смет; почистването на отводнителни шахти и други дейности при извънредни  ситуации.

СРОК И МЯСТО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ

 

Срок и място за изпълнение на поръчката – 5 години, считано от 01.01.2009г. до 31.12.2013г.

 

ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА

 

1. Сметосъбиране и сметоизвозване на територията на Община Габрово

Дейността по сметосъбиране и сметоизвозване е свързана с третиране на твърди битови отпадъци, формирани на територията на община Габрово, с основен източник домовете на граждани, юридически лица с държавна, общинска и частна собственост. Събиране и извозване до депо на твърди битови отпадъци, генерирани от жилищни и не жилищни имоти в населените места от Община Габрово, с граници на обслужваните райони и честота на сметоизвозване, определени с ежегодна Заповед на Кмета на общината, съгласно чл.63 ал.2 от Закона за местните данъци такси.

Задължение на изпълнителя е да осъществява съвременна и ефективна организация на събиране и транспортиране на твърдите битови отпадъци, която да е в съответствие със законовите изисквания, която в периода на поръчката да се разширява, така че да обхване максимален брой жители на община Габрово (населяващи гр.Габрово и всички по-големи Габровски села, с изключение на някои “изолирани урбанизирани територии”), следвайки

следния темп на развитие по години.

 

Сметосъбиране и сметоизвозване на територията на Община Габрово

за периода: 2009 – 2013 г.

Период на изпълнение на услугата

Обхват на услугата

1 година - от датата на сключване на

договора до края на 2009 г.

 

гр. Габрово и 52 бр. села в общината, а

именно:, Шарани, Малини, Черневци,

Кметовци, Трапесковци, Боженци, Камещица,

Музга, Гъбене, Михайловци, Смиловци,

Райновци, Киевци, Думници, Гайтани,

Рязковци, Поповци, Стоевци, Спанци,

Враниловци, Армени, Петровци, Лоза,

Златевци, Янковци, Милковци, Чавеи,

Гледаци, Гиргини, Гарвани, Пейовци,

Николчевци, Рачевци, Драгиевци, Новаковци,

Гръблевци, Солари, Иванили, Козирог,

Влайчевци, Здравковец, Ветрово, Седянковци,

Трънето, Ясени, Източник, Стефаново,

Жълтеш, Борики, Банковци, Драгановци и

Яворец

 

4 години - от началото на 2010 г. до края

на 2013 г.

гр. Габрово и общо 75 бр. села в Община

Габрово, от които 52 бр. - са селата

обслужвани през 2009г., а останалите 23 бр.

села са: Балани, Богданчовци, Фърговци,

Генчовци, Стойковци, Борското, Читаковци,

Донино, Балиновци, Копчелиите, Орловци,

Дебел дял, Зелено дърво, Стомонеци,

Лесичарка, Карали, Кметчета, Костенковци,

Раховци, Стойчевци, Велковци, Мичковци,

Междене.

 

 

.

Видове отпадъци, които са предмет на дейността:

Битови отпадъци, които се получават в резултат на жизнената дейност на хората по домовете, дворните места, в административните, социалните и др. обществени сгради. Към тях се приравняват и отпадъци от търговски обекти, занаятчийски дейности, предприятия, обекти

за отдих и забавления, когато нямат характер на опасни отпадъци и в същото време тяхното количество и състав не пречи на третирането им съвместно с битовите отпадъци. Тези отпадъци могат да се събират в съдове с различен обем – от 110 л. до 4 куб.м.

Други отпадъци, включително:

- отпадъци, оставени в непосредствена близост до съдовете за ТБО – събират се и се транспортират при ежедневното почистване около съдовете;

- градински отпадъци – появяват се сезонно от еднофамилните жилища;

- сгурия, оставена в близост до съдовете за ТБО – появява се сезонно, от отоплението на домакинствата на твърдо гориво.

Улична смет, образувана по тротоарните и уличните площи, главно в централната част на населените места, пред административни и обществени сгради. Събира се в съдове за улична смет с обем от 30 и 40 литра. Те могат да бъдат няколко типа бетонни, метални и дървени кошчета.

Едрогабаритни неспецифични отпадъци се появяват периодично при масови акции на населението за почистване на сгради и квартални пространства или инцидентно. Събирането и транспортирането им се извършва организирано при масови акции и по сигнал при случайното им появяване. Използват се открити съдове за смет, както и бордови автомобили, самосвали и товарачна техника.

 

Съдове за смет

Изисквания относно минималния броя и видове съдове за битови отпадъци, които трябва да обслужват за 2009 г., предвид пресечения терен на населените места в Община Габрово, имат следното изражение:

а) за гр. Габрово:

·        контейнери с обем 4,0 куб.м – 120 бр.

·        контейнери с обем 1,1 куб.м – 480 бр.

·        контейнери с обем 0,8 куб.м – 460 бр.

·        каче 110 лит. - 2720 бр.

·        каче 140 лит. - 2620 бр.

б) за селата от Община Габрово

·        контейнери с обем 0,8 куб.м – 129 бр.

·        каче 110 лит. - 19 бр.

Изисквания относно честота на обслужване на съдовете за битови отпадъци:

а) за гр. Габрово:

- контейнери с обем 4м3 – средно четири пъти седмично;

- контейнери с обем 1.1м3 и 0,8м3 – ежедневно;

- качета с обем 110 лит. и пластмасови кофи с обем 140 лит. – един път седмично по предварително утвърден график от Възложителя.

б) за селата от Община Габрово - минималната честота на обслужване на съдовете от препоръчителните видове (с обем: 0,8 м3, 110 лит. и 140 лит.) е три пъти месечно, в периода м.май-м.октомври вкл. и два пъти месечно през останалите месеци от годината по предварително утвърдени графици с Възложителя. Изключение правят само селата: Черневци, Кметовци, Трапесковци и Боженци, където честотата на обслужване е 6 пъти  месечно целогодишно.

 

На всички съдове да се постави маркировка (етикет), съдържащ минимум следната информация: име на фирмата изпълнител; телефони за контакти с изпълнител и възложител; график на обслужване на съответния съд за битови отпадъци. Изпълнителят доставя и поддържа броя на съдовете за целия период на договора. Местата за разполагане на съдовете за битови отпадъци се съгласуват предварително с Възложителя.

 

За гарантиране на минимални санитарно-хигиенни условия и недопускане задържането на смет в съдовете за ТБО, с цел предотвратяване развитието на био-процеси в тях и увреждане на жизнената среда, са предвидени следните мероприятия:

- измиване и дезинфекциране на съдовете минимум - два пъти годишно;

- системно поддържане на съдовете в изправност и добър естетичен външен вид;

- мониторинг на степента на запълване на съдовете за битови отпадъци, с цел в края на работния ден да няма препълнени съдове;

- механично почистване (метене) на площадките около съдовете за ТБО и извозване на събраните отпадъци на общинското депо, с ритмичност не по-ниска от честотата на обслужване на съдовете.

 

Техника

До началото на м. Юни, 2009 година целият автомобилен парк, който се използва по изпълнение предмета на поръчката и се отчита, задължително трябва да бъде оборудван с GPS-система за проследяване на движението, до която Възложителят трябва да има пълен достъп (предоставен му от Изпълнителя) за набавяне на необходимата му информация и контрол по изпълнението.

 

Други дейности при извънредни ситуации

- извозване на едрогабаритни неспецифични отпадъци с битов произход (които нямат характер на опасни отпадъци), извозване на отпадъци при провеждането на масови акции на населението и общинска администрация за почистване на сгради, междублокови и улични пространства (предимно през пролетния и есенния сезон), извозване на осечени клони при покастряне на градската дървесна растителност, събиране и извозване на сгурия (формирана от домакинствата при тяхното отопление с твърди горива, предимно през зимния период).

- поддържа чистотата в райони на масови общоградски прояви по време на празници, карнавали, митинги и др, както и при природни бедствия – бури, силни ветрове и други екстрени ситуации

 

2. Обезвреждане в депо на битови отпадъци (в обхвата на параграф 1, т.7 от допълнителната разпоредба към Закона за местни данъци и такси), поддръжка и мониторинг на общинско депо за ТБО

 

На територията на Община Габрово има действащо депо за битови отпадъци То е разположено на 7 км. северозападно от гр.Габрово в м. „Равнището” и м. „Хаджийското” в землището на с. Гръблевци.

Наземното депониране (код D1) е метода, който се прилага за крайно обезвреждане на битови отпадъци на територията на Община Габрово. Технологията за обработка на постъпващите отпадъци се заключава в разстилането им на слоеве, машинното им уплътняване и последващо им запръстяване със слой земна маса (мъртвица).

За поддържане на нормални експлоатационни условия на действащото депо се изисква:

- спазването на определени технологични режими на натрупване на отпадъците

- спазването на определени нормативни изисквания за пожарна и аварийна безопасност и работа и осигуряване на здравословни безопасни условия на труд;

- провеждането на строг контрол, отчетност и мониторинг по отношение на постъпващите на вход отпадъци

- ежегоден мониторинг върху топографията на депото;

- извършване на контрол и мониторинг на повърхностните води и на инфилтрата, генериран от тялото на депото;

- експлоатацията на депото трябва да е съобразена с разпоредбите на Наредба №8 за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа, както и с останалата екологична нормативна уредба приета в страната, която има отношение към предмета на поръчката.

- периодична дератизация и дезакаризация (2 пъти годишно)

3. Поддържане чистотата, включително и зимно поддържане на териториите за обществено ползване в гр. Габрово

Дейността по поддържане чистотата на териториите за обществено ползване ще се извършват на територията на гр. Габрово и включва дейностите:

 

1)     Механичното и ръчно събиране на отпадъци включва.

 

Механичното събиране на отпадъци се прилага за почистване на тротоарни, улични и други обществени площи през пролетно-летния и есенен сезон, а при необходимост и извън този период, когато климата го позволява. Метенето се извършва ръчно и машинно по предварително одобрени графици от Възложителя. Отпадъците от метенето, включително и шумата от листопада, да се извозват до общинското депо (в землището на с. Гръблевци) в деня на самото почистване.

 

Таблица: Обем от площи за ръчно метене и оборка:

 

 

Поддържани терени за обществено ползване

Площ / м2 /

 

Ежедневно:

улици: УЛ. „АПРИЛОВСКА, БУЛ.”АПРИЛОВ”,

УЛ. „БРЯНСКА”, УЛ. „ВЪЗРАЖДАНЕ”, УЛ. „ЕЛИСАВЕТА

ПОПАНТОНОВА”, УЛ. „ИВАН ГЮЗЕЛЕВ”, УЛ. „ЙОСИФ

СОКОЛСКИ”, „КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА” УЛ.„СВ.СВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, УЛ.”МАРСЕЛ ДЕ БИСКОП”, БУЛ. ”МОГИЛЬОВ”, УЛ.”НИКОЛАЕВСКА”, УЛ.”НИКОЛАЙ ПАЛАУЗОВ”, УЛ.”ОПЪЛЧЕНСКА”, УЛ.”ОРЛОВСКА, УЛ.”ОТЕЦ ПАИСИЙ”, УЛ.”ПЕНЧО ПОСТОМПИРОВ”, УЛ.”ПЕТКО СЛАВЕЙКОВ”, УЛ.”ПЕНЧО СЛАВЕЙКОВ”, УЛ. ”ПЪРВИ МАЙ”, УЛ.”РАДИОН УМНИКОВ”, УЛ.”РАДЕЦКА”, УЛ.”РАЙЧО КАРОЛЕВ”, УЛ.”СКОБЕЛЕВСКА”, БУЛ.”СТОЛЕТОВ”, УЛ. ”СОФРОНИЙ ВРАЧАНСКИ”, УЛ.”СТАРА ПЛАНИНА”, УЛ. ”СТЕФАН КАРАДЖА”, УЛ.”СВИЩОВСКА” /от разклона с ул. „Македония” до ул. „Н. Геров”/, УЛ.”СЪЗАКЛЯТИЕ”, БУЛ. ”ТРЕТИ МАРТ” /от бул.„Априлов” до ул. „Мека ливада”/, УЛ.”ХРИСТО СМИРНЕНСКИ” /до поликлиниката на „Колелото”/, УЛ.”ЦАНКО ДЮСТАБАНОВ”, УЛ.”ЧАРДАФОН”, УЛ.”ШИПКА”, УЛ.”Ю.И.ВЕНЕЛИН”, УЛ.”ЯНТРА”

 

135 319 м2

 

Седмично:

 

улици: УЛ. „АЛЕКСАНДЪР СТАМБОЛИЙСКИ”, УЛ. „АНТИМ ПЪРВИ”,,УЛ. „ВАСИЛ ЛЕВСКИ”, УЛ. „ВЕНЕЦ”, УЛ. „Д-Р ВАСИЛИЯДИ”, УЛ. „Д-Р ТОТА ВЕНКОВА”, УЛ. „Д-Р

Л.Л.ЗАМЕНХОФ”, УЛ. „ДРАВА”, УЛ. „ЗЕЛЕНА ЛИВАДА”, УЛ. „ИВАН ВАЗОВ”, УЛ. „ЛАЗАР ДОНКОВ”, УЛ.”ЛЮБЕН

КАРАВЕЛОВ”, УЛ.”СТАНЦИОННА”, УЛ.”ХРИСТО БОТЕВ”,

УЛ.”ЧУМЕРНА”

 

37 565 м2

 

Два пъти

месечно:

 

улици: УЛ. „АЛ. КОНСТАНТИНОВ”, УЛ.„ВАСИЛ

НЕДЕЛЧЕВ, УЛ.„ВАНЧЕ МИХАЙЛОВ”, УЛ. „Д-Р ПЕТЪР

ЦОНЧЕВ”, УЛ. „ИВАЙЛО”, УЛ. „СВ. ЙОАН ПРЕДТЕЧА”,

УЛ.”ЛИЛЯНА”, УЛ. ”МИТКО ПАЛАУЗОВ”,

УЛ.”МАКЕДОНИЯ”, УЛ.”МОРАВА,

 

26 193 м2

 

Ежедневно:

 

мостове: МОСТ ”ИГОТО”, „БАЕВ” МОСТ, „БОРОВСКИ”

МОСТ, МОСТ НА „ЗАНАЯТИТЕ”, МОСТ ЗАД ТЕАТЪРА,

МОСТ”ОСВОБОЖДЕНИЕ”, „ГОРНОКРАЙСКИ” МОСТ,

„ШИВАРОВ” МОСТ

 

2 800 м2

 

Ежедневно:

 

Площади: ПЛ.“ИГОТО”, ПЛ.“ПЪРВИ МАЙ”, ПЛ.

“ВЪЗРАЖДАНЕ”, ПЛ. “МАРСЕЛ ДЕ БИСКОП”, ПЛ.

“БЕСАРАБИЯ”, ПЛ. “БЕЛОРУСИЯ”, ПЛ. „ОТЕЦ ПАИСИЙ”, ПЛ. „10 ЮЛИ”, ПЛ. „КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА”

 

36 618 м2

 

Два пъти

месечно:

 

Площад: ПЛ. „БЪЛГАРКА”

 

500 м2

 

Два пъти

месечно:

 

стълбища: ЛЕТЕН ТЕАТЪР, ПАРК ”ЛЮБОВНА ЧЕШМА”,

ДО ХУДОЖЕСТВЕНА ГАЛЕРИЯ, УЛ. „ЮЖИЙН СКАЙЛАР И ДО „СЕВБРОКЕРС”, УЛ. „Р. КАРОЛЕВ”, МОСТ И СТЪЛБИЩА МАШИНЕН ЗАВОД, ОТ УЛ. „ШИПКА”ДО УЛ.”МАЛУША”, ОТ УЛ. „ГРАДИЩЕ”- ПО УЛ. „АЛ. КЕРКОВ”, ОТ УЛ. „ЕМ. МАНОЛОВ” ДО РЕКТОРАТА НА ТУ, УЛ.”УСТРЕМ” КЪМ ТУ, УЛ. „ИВАН ЛЮЦКАНОВ”, ОТ УЛ. „Т. ИВАНОВ” КЪМ ПМГ, ЗАД ПАМЕТНИК „КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА”, ОТ УЛ. „Й.СОКОЛСКИ” ДО УЛ. ”ДАСКАЛ АЛЕКСИ”, НАД АВТОГАРА – КЪМ ПАРК „СОНИ”, ПРЕД БЛОК „ЩАСТИЕ”, ОТ РЕСТОРАНТ „ДЕТЕЛИНА” КЪМ ЖП ГАРА, ОТ БЛОК НА „ПЪТНОТО”/УЛ.П. МИХОВ/ КЪМ ЖП ГАРА, ОТ УЛ. „П. МИХОВ”- ДО УЛ.”ВЕНЕРА”- ДО УЛ. „СВИЩОВСКА”, ОТ УЛ. „ЗЕЛЕНА ЛИВАДА” ДО ТЪРГОВСКА БАЗА, ОТ ЦДГ”МИКИ МАУС”, ОТ

БЛОК „КАТЮША”, ОЗЕЛЕНЕНА ПЛОЩ С/У БЛ. „КАТЮША”,

НАД ЦЪРКВАТА”СВ. ЙОАН ПРЕДТЕЧА”/КАМЪКА/

 

28 000 м2

 

Ежедневно: паркинги:

ПЛ. „ПЪРВИ МАЙ”, „СТРАНОПРИЕМНИЦА”,

УЛ.”АПРИЛОВСКА”, ЗАД ОБЩИНА ГАБРОВО, ДО

ЦЪРКВАТА „СВЕТА ТРОИЦА”

 

5 300 м2

 

Ежедневно:

градинки (алейни площи): В ОЗЕЛ.ПЛОЩ М/У

УЛ.“СКОБЕЛЕВСКА” И УЛ.“ЮРИЙ ВЕНЕЛИН”(С/У ДОМА НА КНИГАТА), ГРАДИНКА-ТА ДО ТЕАТЪРА, ГРАДИНКАТА С/У ГУМ, ОЗЕЛ.ПЛОЩ ДО ЦЪРКВАТА“СВ. ТРОИЦА”, ОЗ.ПЛ.ПРЕД БЛОК “ПРОСТОР”, ОЗ.ПЛ.ПО УЛ.“СВСВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, ДО ПАМЕТНИКА НА ЧАРДАФОН,ОЗ.ПЛ.ПРЕДОББ,ОЗ.ПЛ.М/У УЛ.“ЧАРДАФОН”И УЛ.“БАЖДАР”,ОЗ.ПЛ. НА ШИВАРОВ

МОСТ – ПЛ. КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА, ОЗ.ПЛ.НА БУЛ“СТ.

КАРАДЖА”, ОЗ.ПЛ. ПО УЛ“БРЯНСКА”, ПАРК “МАРКОТЕЯ”

 

10 600 м2

 

Седмично:

Подлези: ПРИ АВТОГАРА; ПРИ ДХС

250 м2

 

 

                                                                                           ОБЩО:

250 145 м2

 

 

Забележка: В обхвата са включени и тротоарите към съответните улици, вкл.спирките за градски транспорт, и терена около кошчетата за смет.

Регулите се метат на ширина един метър от тротоара

 

Таблица: Обем от площи за два пъти седмично машинно метене:

 

Поддържани терени за обществено ползване

Площ/дължина

 

1.

улици: УЛ. „АЛЕКО КОНСТАНТИНОВ”, УЛ. „.АЛЕКСАНДЪР

СТАМБОЛИЙСКИ”, БУЛ.”АПРИЛОВ”, УЛ. „ИВАЙЛО”, УЛ.

”БРЯНСКА”, УЛ. ”ВАСИЛ ЛЕВСКИ”, УЛ. ”ВАСИЛ НЕДЕЛЧЕВ”, УЛ. „Д -Р ВАСИЛИЯДИ”, УЛ. ”ЗЕЛЕНА ЛИВАДА”, УЛ. „ЕМ.

МАНОЛОВ”, УЛ. ”ЙОСИФ СОКОЛСКИ”, УЛ. ”КАПИТАН ДЯДО

НИКОЛА” УЛ. ”СВ.СВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, БУЛ. „МОГИЛЬОВ”, УЛ.„МАКЕДОНИЯ”, УЛ. „НИКОЛА ВОЙНОВСКИ”,

УЛ. ОРЛОВСКА”, УЛ. „СКОБЕЛЕВСКА”, БУЛ. ”СТОЛЕТОВ”, УЛ. „СТЕФАН КАРАДЖА”, УЛ. „СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, УЛ. „ЛАЗУРНА”,УЛ. „СВИЩОВСКА”, БУЛ. „ТРЕТИ МАР”,

БУЛ. „ХЕМУС”, УЛ.„ХРИСТО БОТЕВ”, УЛ. „ХРИСТО СМИРНЕНСКИ”, УЛ.„ЧАРДАФОН”, УЛ. „Ю.И.ВЕНЕЛИН”, УЛ. „ЧУМЕРНА”, УЛ.”ГЕНЕРАЛ НИКОЛОВ”

 

48 836 л. м

 

2.

площади: ПЛ. БЕЛОРУСИЯ; ПЛ. “МАРСЕЛ ДЕ БИСКОП”,

ПЛ.„КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА”

 

14 100 м2

 

3.

мостове: МОСТ ”ИГОТО”, „БАЕВ” МОСТ, „БОРОВСКИ” МОСТ,

МОСТ НА „ЗАНАЯТИТЕ”, МОСТ ЗАД ТЕАТЪРА,

МОСТ”ОСВОБОЖДЕНИЕ”, „ГОРНОКРАЙСКИ” МОСТ, „ШИВАРОВ” МОСТ

 

2 800 м2

 

 

                                                             ОБЩО /л.м./:

48 836 л. м

 

 

                                                          ОБЩО /м2/:

16 900 м2

 

 

 

Таблица: Обем от площи за ежедневно метене с тротоарометачка:

 

Поддържани терени за обществено ползване

Площ/ м2 /

 

1.

улици: БУЛ.”МОГИЛЬОВ”, БУЛ. “ТРЕТИ МАРТ”, БУЛ“АПРИЛОВ”, БУЛ.“СТОЛЕТОВ”/до завод „Инструмент”/, БУЛ. “Н.ВАПЦАРОВ” /до ул.”Камчия”/,УЛ. “ЮРИЙ ВЕНЕЛИН”, УЛ. “СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, УЛ. “ЙОСИФ СОКОЛСКИ” , УЛ.“КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА”, УЛ. „МОРАВА”, УЛ.

“МАКЕДОНИЯ”, УЛ. “СКОБЕЛЕВСКА”, УЛ. “ШИПКА”, УЛ. “ОРЛОВСКА” /до ул. „Хр. Ботев”/, УЛ. “Д-Р Н. ВАСИЛИАДИ”, УЛ. “БРЯНСКА”, УЛ. “ХРИСТО СМИРНЕНСКИ“ /до „Трудовашки мост”/, УЛ.”АЛ. СТАМБОЛИЙСКИ”, УЛ. “ЕМ.МАНОЛОВ”,

 УЛ. “ЧАРДАФОН”, УЛ. “НИКОЛА ВОЙНОВСКИ” /до

ул.”Студентска”/, УЛ. “СЪЗАКЛЯТИЕ”, УЛ. “ДРАВА”,

 УЛ. “ДОБРИ КАРТАЛОВ”, УЛ. “ИВ. ВАЗОВ”, УЛ. ЛАЗАР ДОНКОВ”, УЛ. “СТ. КАРАДЖА”, УЛ. “СВИЩОВСКА”, УЛ. “НАЙДЕН ГЕРОВ”, УЛ. “Д-Р ТОТА ВЕНКОВА”,

УЛ.“НИКОЛАЕВСКА”, УЛ. “РАДЕЦКА”, УЛ. “ЦАНКО ДЮСТАБАНОВ”, УЛ.“ОПЪЛЧЕНСКА”, УЛ. “АПРИЛОВСКА”, УЛ. “СТАРА ПЛАНИНА”, УЛ. “РАЙЧО КАРОЛЕВ”, УЛ. “ПЪРВИ МАЙ”, УЛ. “ИВАН ГЮЗЕЛЕВ”, УЛ. “ЕЛИСАВЕТА ПОПАНТОНОВА”,

 УЛ. “Н. РИЛСКИ”, УЛ. “ЛИЛЯНА”, УЛ. “ХРИСТО БОТЕВ”,

УЛ. “ВАСИЛ ЛЕВСКИ”, УЛ. “ИВАЙЛО”, УЛ. “СЕЛИМИЦА”,

УЛ. “ЛАЗУРНА”, УЛ. “МИТКО ПАЛАУЗОВ”, УЛ. “ЗЕЛЕНА ЛИВАДА”, УЛ. “ЧУМЕРНА”, УЛ. “НАПРЕДЪК”, УЛ. „КОСТА ЕФТИМОВ”, УЛ. “КИТКА”, УЛ. “ВАСИЛ НЕДЕЛЧЕВ”,

 УЛ. “СТАНЦИОННА”, УЛ. “Д-Р ПЕТЪР ЦОНЧЕВ”

 

593 817 м2

 

2.

площади: ПЛ.“ИГОТО”, ПЛ.“ПЪРВИ МАЙ”,

ПЛ. “ВЪЗРАЖДАНЕ”, ПЛ.“МАРСЕЛ ДЕ БИСКОП”, ПЛ. „БЪЛГАРКА”, ПЛ. „10 ЮЛИ”, ПЛ. „КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА”

37 118 м2

 

 

                                                                                          ОБЩО:

630 935 м2

Поддържани терени за обществено ползване

Площ/ м2 /

 

1.

улици: УЛ. „НИКОЛАЕВСКА”, УЛ. „РАДЕЦКА”, УЛ. „ЦАНКО

ДЮСТАБАНОВ”, УЛ. „ОРЛОВСКА”, УЛ. ”П. ПОСТОМПИРОВ”,

УЛ.”ОПЪЛЧЕНСКА”, УЛ. „АПРИЛОВСКА”, УЛ. „К. ИРЕЧЕК”,

УЛ.„П.КАРАВЕЛОВ”, УЛ. „ЯНТРА”, УЛ. „СТАРА ПЛАНИНА”,УЛ.

„СКОБЕЛЕВСКА”, УЛ. ”Ю. ВЕНЕЛИН”

50 060 м2

 

2.

площади: ПЛ.“ПЪРВИ МАЙ”, ПЛ.“ВЪЗРАЖДАНЕ”, ПЛ.“МАРСЕЛ ДЕ БИСКОП”

10 505 м2

 

                                                                                          ОБЩО:

60 565 м2

 

 

2) Миенето се прилага за почистване на тротоарни, улични и други обществени площи по предварително съгласувани графици за изпълнение с Възложителя.

С дейността миене се цели:

- отстраняване на замърсявания под формата на кал, прах, пясък и др.;

- отстраняване на други не характерни замърсявания.

Предвижда се двукратно (след зимния период и м. юли) миене на терените за широко обществено ползване, съдържащи маршрути, брой и вид на използваната техника (или отговорни лица при ръчното миене) и един път ЦГЧ за празника на града.

 

Таблица: Обем от площи два пъти годишно за миене:

 

Поддържани терени за обществено ползване

Площ/ м2 /

 

1.

улици: БУЛ.”МОГИЛЬОВ”, БУЛ. “ТРЕТИ МАРТ”, БУЛ“АПРИЛОВ”, БУЛ.“СТОЛЕТОВ”/до завод „Инструмент”/, БУЛ. “Н.ВАПЦАРОВ” /до ул.”Камчия”/,УЛ. “ЮРИЙ ВЕНЕЛИН”, УЛ. “СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, УЛ. “ЙОСИФ СОКОЛСКИ” , УЛ.“КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА”, УЛ. „МОРАВА”, УЛ.

“МАКЕДОНИЯ”, УЛ. “СКОБЕЛЕВСКА”, УЛ. “ШИПКА”, УЛ. “ОРЛОВСКА” /до ул. „Хр. Ботев”/, УЛ. “Д-Р Н. ВАСИЛИАДИ”, УЛ. “БРЯНСКА”, УЛ. “ХРИСТО СМИРНЕНСКИ“ /до „Трудовашки мост”/, УЛ.”АЛ. СТАМБОЛИЙСКИ”, УЛ. “ЕМ.МАНОЛОВ”,

 УЛ. “ЧАРДАФОН”, УЛ. “НИКОЛА ВОЙНОВСКИ” /до

ул.”Студентска”/, УЛ. “СЪЗАКЛЯТИЕ”, УЛ. “ДРАВА”,

 УЛ. “ДОБРИ КАРТАЛОВ”, УЛ. “ИВ. ВАЗОВ”, УЛ. ЛАЗАР ДОНКОВ”, УЛ. “СТ. КАРАДЖА”, УЛ. “СВИЩОВСКА”, УЛ. “НАЙДЕН ГЕРОВ”, УЛ. “Д-Р ТОТА ВЕНКОВА”,

УЛ.“НИКОЛАЕВСКА”, УЛ. “РАДЕЦКА”, УЛ. “ЦАНКО ДЮСТАБАНОВ”, УЛ.“ОПЪЛЧЕНСКА”, УЛ. “АПРИЛОВСКА”, УЛ. “СТАРА ПЛАНИНА”, УЛ. “РАЙЧО КАРОЛЕВ”, УЛ. “ПЪРВИ МАЙ”, УЛ. “ИВАН ГЮЗЕЛЕВ”, УЛ. “ЕЛИСАВЕТА ПОПАНТОНОВА”,

 УЛ. “Н. РИЛСКИ”, УЛ. “ЛИЛЯНА”, УЛ. “ХРИСТО БОТЕВ”,

УЛ. “ВАСИЛ ЛЕВСКИ”, УЛ. “ИВАЙЛО”, УЛ. “СЕЛИМИЦА”,

УЛ. “ЛАЗУРНА”, УЛ. “МИТКО ПАЛАУЗОВ”, УЛ. “ЗЕЛЕНА ЛИВАДА”, УЛ. “ЧУМЕРНА”, УЛ. “НАПРЕДЪК”, УЛ. „КОСТА ЕФТИМОВ”, УЛ. “КИТКА”, УЛ. “ВАСИЛ НЕДЕЛЧЕВ”,

 УЛ. “СТАНЦИОННА”, УЛ. “Д-Р ПЕТЪР ЦОНЧЕВ”

 

593 817 м2

 

2.

площади: ПЛ.“ИГОТО”, ПЛ.“ПЪРВИ МАЙ”,

ПЛ. “ВЪЗРАЖДАНЕ”, ПЛ.“МАРСЕЛ ДЕ БИСКОП”, ПЛ. „БЪЛГАРКА”, ПЛ. „10 ЮЛИ”, ПЛ. „КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА”

37 118 м2

 

 

                                                                                          ОБЩО:

630 935 м2

Забележка: В обхвата са включени и тротоарите към съответните улици.

 

3) Обслужването на кошчетата за улична смет, поставени в терените за обществено ползване на гр. Габрово се извършва целогодишно по предварително представени от Изпълнителя и одобрени от Възложителя графици, включващи места за разполагане, честота (ежедневно) на тяхното обслужване и отговорни лица от фирмата изпълнител. Необходимият брой кошчета за улична смет, които се очаква Изпълнителят да обслужва и поддържа през срока на действие на договора, включва общо 310 бр. съда за обслужване, както следва:

- наличните до момента 160 бр. кошчета (бетонови, метални и дървени - с вместимост 30 и 40 литра), собственост на Община Габрово, разположени в терените за широко обществено ползване

- доставка на 150 бр. нови бетонови кошчета с вместимост 40 литра, които да се поставят в срок да пролетта на 2009 г. на места, съгласувани с възложителя.

4) Почистването на отводнителни шахти се извършва ръчно и машинно, през пролетно-летния и есенен сезон (2 пъти годишно), с цел предовратяване замърсяването и разкалването на тротоарни и улични площи, при условия на дъждове, както и предотвратяване

появата на локви и завирявания по уличните платна – често представляващи предпоставка за ПТП.

Общият брой отводнителни шахти, които се очаква Изпълнителят на поръчката да обслужва през срока на действие на договора е 500бр. шахти, разположени на територията на гр.Габрово по основната улична мрежа: бул.“Н.Й.Вапцаров”, бул.“Трети март”,

бул.“Априлов”, ул.“Юрий Венелин”, бул.“Столетов”,ул.“Капитан дядо Никола”, ул.“Йосиф Соколски”, ул.“Скобелевска”, ул.“Радецка”, ул.“Цанко Дюстабанов”, ул.“Брянска”, ул.“Хр. Смирненски”, ул.“Николаевска”, ул.“Орловска”, бул.“Могильов”, ул.“Стефан Караджа”, ул.“Чардафон”, ул.“Ем.Манолов”, ул.“Македония” и ул.“Н. Войновски”.

Събраните отпадъци от шахтите се извозват до депото за ТБО (в землището на с. Гръблевци) в деня на тяхното почистване.

 

5) Зимно поддържане се извършва ръчно и машинно на териториите за обществено ползване в гр. Габрово, с цел осигуряване на тяхната нормална проходимост и проводимост през зимния период, на база предварително представен от Изпълнителя и одобрен от

Възложителя “Оперативен план за зимно поддържане”.

Оперативният план за зимно почистване, включва маршрутни графици за ръчно и машинно снегопочистване (в т.ч. опесъчаване и осоляване), съобразени със следните изисквания:

С оглед осигуряване на снегопочистването на уличната мрежа, предвид тежките климатични условия и пресечен терен на гр. Габрово, изпълнителя трябва да разполага със техника - не по-малко от 20 специализирани машини за зимно почистване, осигуряващи снегопочистването на уличната мрежа (вкл.пешеходни зони, тротоари и др.) на гр. Габрово, в това число и минимум 3 бр. малогабаритна техника, както и планирани количества за обработка на уличната мрежа в количества не по-малки от 600т. сол и 1500 м3. пясък или кариерна фракция 3-5мм (за зимен сезон) или друг подходящ материал против обледяването.

 

Таблица: Обхват на площи за снегопочистване,

 

Поддържани терени за обществено ползване

Площ/дължина

 

1.

улици: УЛ. АЛЕКО КОНСТАНТИНОВ, УЛ. АЛЕКСАНДЪР КЕРКОВ, УЛ.АЛЕКСАНДЪР СТАМБОЛИЙСКИ, УЛ. АНГЕЛ КЪНЧЕВ, УЛ. АНТИМ ПЪРВИ, УЛ. АПРИЛОВСКА,

УЛ. АСПАРУХ, УЛ. БАБА ЗАРА, УЛ. БАЖДАР,

УЛ.БАКОЙСКА, УЛ. БАЛАНСКА, УЛ. БАТАК, УЛ. БЕЛЕНСКА, УЛ. БЕНКОВСКИ,УЛ. БИСЕР, УЛ. БОДРОСТ, УЛ. БОЖУР, УЛ. БОРОВСКА, УЛ. БРАТЯ МИЛАДИНОВИ, УЛ. БРЕГАЛНИЦА, УЛ. БРЕГЪТ, УЛ. БРЯНСКА, УЛ. БУЗЛУДЖА, БУЛ.АПРИЛОВ, БУЛ.БОЙКАТА, БУЛ. МОГИЛЬОВ, БУЛ.НИКОЛА ЙОНКОВ ВАПЦАРОВ, БУЛ. СТОЛЕТОВ, БУЛ. ТРЕТИ МАРТ,

БУЛ. ХЕМУС, УЛ. ВАНЧЕ МИХАЙЛОВ, УЛ. ВАРОВНИК, УЛ. ВАСИЛ ДРУМЕВ, УЛ.ВАСИЛ ЛЕВСКИ, УЛ. ВАСИЛ НЕДЕЛЧЕВ, УЛ. ВАСИЛ ПЕТЛЕШКОВ, УЛ.ВАСИЛКА БЕНЕВА,

УЛ. ВЕДРИНА, УЛ. ВЕНЕРАУЛ. ВЕНЕЦ, УЛ. ВЕСЕЛИЕ,

УЛ. ВИДИМА, УЛ. ВЪЗРАЖДАНЕ, УЛ. ВЪЗХОДУЛ. ВЪРБА,

 УЛ. ГАБРАКА, УЛ. ГАВРИЛ КРЪСТЕВИЧ, УЛ. ГАЧЕВСКА

УЛ. ГЕН. НИКОЛА РЯЗКОВ УЛ. ГЕНЕРАЛ ДЕРОЖИНСКИ, УЛ. ГЕНЕРАЛ НИКОЛОВ, УЛ. ГЕОРГИ ИЛИЕВ, УЛ.ГЕОРГИ СТЕФАНОВ, УЛ. ГРАДИЩЕ, УЛ. ГЪРМИДОЛОВ, УЛ. ДАСКАЛ

АЛЕКСИ, УЛ. ДАСКАЛ ЦВЯТКО, УЛ. ДЕБЕЛ ДЯЛ /Дончо Пашов/, УЛ. ДОБРИ КАРТАЛОВ, УЛ. ДОБРИ ЧИНТУЛОВ, УЛ. ДОБРУДЖА, УЛ. ДОМ МАЙКА И ДЕТЕ, УЛ. Д-Р ВАСИЛИЯДИ, УЛ. Д-Р ИЛИЕВ-ДЕТСКИЯ, УЛ. Д-Р Л.Л.ЗАМЕНХОФ, УЛ. Д-Р ПЕТЪР БЕРОН, УЛ. Д-Р ПЕТЪР ЦОНЧЕВ, УЛ. Д-Р ТОТА ВЕНКОВА, УЛ. ДРАВА, УЛ. ДРУЖБА, УЛ. ЕВТИМ ДАБЕВ,

 УЛ. ЕДИНСТВО, УЛ. ЕКЗАРХ ЙОСИФ, УЛ. ЕКИМ ЦАНКОВ, УЛ. ЕЛИН ПЕЛИН, УЛ. ЕЛИСАВЕТА ПОПАНТОНОВА /Малчика/, УЛ. ЕЛХА, УЛ. ЕМАНУИЛ МАНОЛОВ, УЛ. ЕПИСКОП СОФРОНИЙ, УЛ. ЕТРОПОЛЕ, УЛ. ЖК.СТЕФАН КАРАДЖА,

 ЖК ПЕТЪР ПАДАЛСКИ, УЛ. ЗДРАВНА, УЛ. ЗЕЛЕНА ЛИВАДА,

УЛ. ЗЛАТАРСКА, УЛ. ЗЛАТНА НИВА, УЛ. ИВАЙЛО, УЛ. ИВАН ВАЗОВ, УЛ.ИВАН ГЮЗЕЛЕВ, УЛ. ИВАН ДИМОВ, УЛ. ИВАН ЛЮЦКАНОВ, УЛ. ИВАН ТОНЧЕВ, УЛ. ИЛИЯ ГАБРОВСКИ, УЛ. ИНДУСТРИАЛНА, УЛ.ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА СЕВЕР,

УЛ. ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА ЮГ, УЛ. ЙОАН ПРЕДТЕЧА,

 УЛ. ЙОСИФ СОКОЛСКИ, УЛ. КАЛОЯН, УЛ. КАМЧИЯ, УЛ.

КАПИТАН ДЯДО НИКОЛА, УЛ. КИТКА, УЛ. КЛОКОТНИЦА,

УЛ. КОЖАРСКА, УЛ. КОКИЧЕ, УЛ. КОРТЕН, УЛ. КОСТА ЕВТИМОВ, УЛ. КРЪГОЗОР, УЛ.ЛАЗАР ДОНКОВ, УЛ. ЛАЗУРНА, УЛ. ЛАТИНКА, УЛ. ЛИЛЯНА, УЛ. ЛИПИТЕ, УЛ. ЛИСЕЦ,

 УЛ. ЛЮБЕН КАРАВЕЛОВ, УЛ. ЛЮЛЯКОВА ГРАДИНА,

УЛ.МАЗАЛАТ, УЛ. МАКЕДОНИЯ, УЛ. МАЛИНА, УЛ. МАЛУША, УЛ. МАЛЧИКА,УЛ. МАРАГИДИК, УЛ. МАРЕК, УЛ. МАРИН ДАМЯНОВ, УЛ. МАРИН ДРИНОВ, УЛ. МАРСЕЛ ДЕ БИСКОП, УЛ. МИНЗУХАР, УЛ. МИР, УЛ. МИРНИДНИ, УЛ. МИТКО ПАЛАУЗОВ, УЛ. МИХАИЛ ВАСИЛЕВ-КАМЕНОЛОМ.,

УЛ. МИХАИЛ ПЕТРОВ, УЛ. МЛАДОСТ, УЛ. МОМИНА СКАЛА, УЛ. МОРАВА, УЛ.НАЙДЕН ГЕРОВ, УЛ. НАПРЕДЪК, УЛ. НАРЦИС, УЛ. НЕГЕНСКА, УЛ.НЕОФИТ РИЛСКИ, УЛ. НИКОЛА БАЛКАНЕЦА, УЛ. НИКОЛА ВОЙНОВСКИ,УЛ. НИКОЛА РЯЗКОВ, УЛ. НИКОЛАЕВСКА, УЛ. НИКОЛАЙ ПАЛАУЗОВ, УЛ.НОВА МАХАЛА, УЛ. НОЖАРСКА, УЛ. ОМУРТАГ, УЛ. ОПЪЛЧЕНСКА, УЛ.ОРЛОВО ГНЕЗДО, УЛ. ОРЛОВСКА, УЛ. ОСМИ МАРТ,

УЛ. ОТЕЦ ПАИСИЙ,УЛ. ПАЛАТКИ, УЛ. ПАНЧО ВЛАДИГЕРОВ, УЛ. ПАРИЖКА КОМУНА, УЛ.ПАТРИАРХ ЕВТИМИЙ,

УЛ. ПЕНЧО ПОСТОМПИРОВ, УЛ. ПЕНЧО СЕМОВ,

УЛ. ПЕНЧО СЛАВЕЙКОВ, УЛ. ПЕТКО КАРАВЕЛОВ, УЛ. ПЕТКО СЛАВЕЙКОВ, УЛ. ПЕТЪР БЕРОН, УЛ. ПЕТЪР БОЖИНОВ, УЛ. ПЕТЪР МИХОВ, УЛ. ПЕТЪР ПАДАЛСКИ, УЛ. ПИОНЕРСКА, УЛ. ПЛАНИНЕЦ, УЛ.ПОП АНДРЕЙ, УЛ. ПРАГА, УЛ. ПРЕСЛАВ,

УЛ. ПРИЛЕП, УЛ. ПРОБУДА, УЛ.ПРОЙНОВСКА, УЛ. ПРОЛЕТ, УЛ. ПРОХЛАДА, УЛ. ПЪРВИ МАЙ, УЛ.РАВНЕРА, УЛ. РАВНЕЦ, УЛ. РАДЕЦКА, УЛ. РАДИОН УМНИКОВ, УЛ.РАДИЧЕВЕЦ,

УЛ. РАДОСТ, УЛ. РАЙКО ДАСКАЛОВ, УЛ. РАЙЧО КАРОЛЕВ,

УЛ. РАЧЕВ КЛАДЕНЕЦ, УЛ. РОДЕН КРАЙ, УЛ. РОЖЕН, УЛ. САМАРА, УЛ.САН СТЕФАНО, УЛ. САША, УЛ. СВ.КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ, УЛ.СВ.СВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ, УЛ. СВЕЖЕСТ, УЛ. СВЕТУЛКА, УЛ.СВИЩОВСКА, УЛ. СЕДЯНКОВА ЛИВАДА, УЛ. СЕЛИМИЦА, УЛ.СКОБЕЛЕВСКА, УЛ. СЛАВЯНСКА, УЛ. СЛЪНЧЕВ БРЯГ, УЛ. СМЪРЧ, УЛ.СОФРОНИЙ ВРАЧАНСКИ, УЛ. СТАНИМИРОВА, УЛ. СТАНЦИОННА, УЛ.СТАРА ПЛАНИНА, УЛ. СТЕФАН КАРАДЖА,УЛ. СТРЕЖЕРЪТ,

УЛ. СТУДЕНТСКА, УЛ. СЪЗАКЛЯТИЕ, УЛ. ТИХИ КЪТ,

УЛ. ТОДОР БУРМОВ, УЛ.ТОПЛЕШ, УЛ. ТОТЬО ИВАНОВ, УЛ. ТРАНСПОРТНА, УЛ. ТРИГЬОВО КЛАДЕНЧЕ, УЛ. ТУНДЖА,

УЛ. УРОЖАЙ, УЛ. ФАКЕЛ, УЛ. ХАДЖИ ДИМИТЪР, УЛ. ХАН КРУМ, УЛ. ХАН ОМУРТАГ, УЛ. ХРИЗАНТЕМА, УЛ.ХРИСТО БОТЕВ, УЛ. ХРИСТО КОНКИЛЕВ, УЛ. ХРИСТО СМИРНЕНСКИ, УЛ.ХРИСТО ЦОКЕВ, УЛ. ЦАНКО ДЮСТАБАНОВ, УЛ. ЦАНКО ЦЕРКОВСКИ, УЛ.ЦВЕТАРСКА, УЛ. ЧАВДАР, УЛ. ЧАРДАФОН, УЛ. ЧЕРНИ ВРЪХ, УЛ.ЧУМЕРНА, УЛ. ШЕЙНИНИ, УЛ. ЕЙНОВО, УЛ. ШИПКА, УЛ.Ю.И.ВЕНЕЛИН, УЛ. ЯНТРА, УЛ. ЯСЕН,

 УЛ. ЯСТРЕБИНО

 

120 411 л.м

 

2.

площади: ПЛ.“ИГОТО”, ПЛ.“ПЪРВИ МАЙ”,

ПЛ. “ВЪЗРАЖДАНЕ”, ПЛ.“МАРСЕЛ ДЕ БИСКОП”,

 ПЛ. “БЕСАРАБИЯ”, ПЛ. “БЕЛОРУСИЯ”, ПЛ. „ОТЕЦ

ПАИСИЙ”, ПЛ. „БЪЛГАРКА”, ПЛ. „10 ЮЛИ”, ПЛ. „КАПИТАН ДЯДО

НИКОЛА”

 

37 118 м2

 

 

Таблица: Обхват на площи за ежедневно чистене с тротоарен снегорин:

 

Поддържани терени за обществено ползване

Площ/ м2 /

 

1.

улици: УЛ. „НИКОЛАЕВСКА”, УЛ. „РАДЕЦКА”, УЛ. „ЦАНКО

ДЮСТАБАНОВ”, УЛ. „ОРЛОВСКА”, УЛ. ”П. ПОСТОМПИРОВ”,

УЛ.”ОПЪЛЧЕНСКА”, УЛ. „АПРИЛОВСКА”, УЛ. „К. ИРЕЧЕК”, УЛ.

„П.КАРАВЕЛОВ”, УЛ. „ЯНТРА”, УЛ. „СТАРА ПЛАНИНА”,УЛ.

„СКОБЕЛЕВСКА”, УЛ. ”Ю. ВЕНЕЛИН”

50 060 м2

 

2.

площади: ПЛ.“ПЪРВИ МАЙ”, ПЛ.“ВЪЗРАЖДАНЕ”, ПЛ.“МАРСЕЛ ДЕ БИСКОП”

10 505 м2

 

 

                                                                                           ОБЩО:

60 565 м2

 

 

 

КРИТЕРИИ ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ КАЧЕСТВОТО НА РАБОТА

 

Качеството на изпълняваните дейности се установява чрез периодични проверки на избрана от възложителя извадка от обхвата на съответната дейност. При проверките се съставят констативни протоколи за качеството, резултатите от които се обобщават в месечни отчети, придружаващи документите за разплащане.

Критерии за определяне качеството на работата на различните дейности:

1. Критерии за определяне качеството на работата по сметосъбиране и сметоизвозване:

 

Показатели

Качество отлично

К1 = 1,00

 

Качество добро

К2 = 0,90

 

Качество задоволително

КЗ = 0,70

 

1. По обработка на

съдовете и връщане на определеното място

 

Всички съдове са извозени по графика

 

10бр. не извозени

съдове по графика

(извадка от 100 бр.)

 

Над 10бр. не извозени

съдове по графика

(извадка от 100 бр.)

 

2. Почистване на

мястото на съда и около него

 

Няма непочистени места

До 10 бр. непочистени

места около съдовете

 

Над 10 бр. непочистени

места около съдовете

 

3.Външен вид на

съдовете

 

Добър външен вид,

здрави, в добро

санитарно-хигиенно състояние

 

До 10бр.с недобър външен вид и дефекти,

непозволяващи

обработката им (извадка от 100 бр.)

 

Над 10 бр. съда  с недобър

външен вид и технически

дефекти, непозволяващи

обработка (извадка

от 100 бр.)

 

4. Сигнали за

нередности

 

Няма постъпили сигнали за месеца

 

До 3 бр. проверени и

основателни сигнала в

месеца

 

Над 5 бр. проверени и

основателни сигнала в

месеца

 

 

Забележка: Под нередности се разбира препълнени или не извозени по график съдове, не поставени на местата им съдове за отпадъци, съдове с повредени капаци или счупени крака (или колелца), неправилна манипулация със съдовете при товарене и разтоварване, разпиляване на отпадъци по улиците при транспортиране. При злонамерени нарушения от граждани (обърнати, счупени, изгорени съдове за смет) Изпълнителя не търпи неустойка за накачествено изпълнение предмета на поръчката.

 

 Стойността на извършената работа за месеца може да се коригира с коефициент за сборно окачествяване „К”. Оценката за качество на извършената дейност се формира в двустранно подписани протоколи.

Съобразно получените оценки, се коригира съответното плащане:

К1 = 1,00 – 100% от договорената цена;

К2 = 0,90 – 90% от договорената цена;

К3 = 0,70 – 70% от договорената цена

 

2. Критерии за определяне качеството на работа по обезвреждане в депо на битови отпадъци (в обхвата на параграф 1, т.7 от допълнителната разпоредба към Закона за местни данъци и такси), поддръжка и мониторинг на общинско депо за ТБО:

 

Показатели

Качество добро

К1 = 1,00

Качество задоволително

К2 = 0,80

1.Спазване на технология за

депониране

 

Спазена технология за

депониране

 

Нарушена технология за

депониране

 

2. Сигнали за нередности в месеца

Няма сигнали за месеца

До 5 бр. Проверени и

основателни сигнала в месеца

 

 

Забележка: Под “нередности” се разбира – допуснато депониране на неразрешени отпадъци, неспазване работното време на охраната, допускайки депониране на отпадъци в неразрешени от Възложителя участъци в границите на депото, извършване депониране на отпадъци без компактиране и запръстяване, липсата на мониторинг при експлоатация на депото, допускане на самозапалване и горене.

 

Стойността на извършената работа (вид дейност включен в предмета на поръчката) за месеца може да се коригира с коефициент за сборно окачествяване „К”. Оценката за качество на извършената дейност се формира в двустранно подписани протоколи.

Оценките за качеството са следните:

К1 = 1,00 – 100% от договорената цена за месец;

К2 = 0,80 – до 80% от договорената цена за месец.

 

3. Критериите за определяне качеството на работа по поддържане чистотата,

включително и зимно поддържане на териториите за обществено ползване в гр. Габрово

са следните:

 

Показатели

Качество добро

К1 = 1,00

Качество задоволително

К2 = 0,90

1. Месечно пометени (ръчно и машинно) площи за обществено ползване (улици, тротоари, площади и др.) съгласно приетите работни

графици;

 

Изпълнено почистване на

площите за обществено

ползване, съгласно приетите месечни графици за ръчно и машинно метене.

 

При констатиране на

неизпълнение на месечните

графици.

 

2.Месечно измити площи за

обществено ползване (улици,

тротоари, площади и др.)съгласно

приетите работни графици;

 

Измити площи заложени по

график за почистване

 

Не пълно изпълнение на миене по

график

 

3. Брой на почистените шахти - 2 пъти в годината

 

Почистени качествено

отводнителни шахти

 

Некачествено почистени шахти.

 

4. Извозени до депото камарки с отпадъци, събрани от шахти в деня на

почистването им;

 

Извозени до депото всички

камарки с отпадъци, събрани

от отв. шахти в деня на

почистването им;

 

Неизвозени камарки от почистени шахти.

 

5. Брой на почистените спирки на градския транспорт за 1 месец;

 

Няма замърсени спирки

Има до 10 бр. замърсени спирки

 

6. Брой на почистените кошчета (предназначени за улична смет) за 1 месец;

 

Няма непочистени кошчета

Над 10бр. непочистени кошчета

(извадка от 100 бр.)

 

7. Площ на почистените от снега терени за обществ. Ползване (улици, тротоари, стълбища и др.),

съгласно утвърдения “Оперативен

план за зимно почистване ”

 

Няма непочистени площи

от сняг вкл. в “Оперативния

план за зимно поддържане”

 

При констатиране на неизпълнение на месечните графици за снегопочистване, вкл. в

“Оперативния план за зимно

поддържане”

 

8. Площ на терени за обществено ползване (улици, тротоари, стълбища

и др.) съгласно утвърдения

“Оперативен план за зимно

почистване”, обработени с подходящи материали против обледяване

 

Няма необработени

площи,съгласно графика за

поддръжка, включени в

“Оперативния план за зимно

поддържане”

 

При констатиране на повече от 3 случая на обледяване, без да са предприети своевременни действия за обработка с подходящи материали

 

9. Сигнали за нередности

Няма сигнали за месеца

До 5 бр.проверени и основателни сигнала в месеца

Забележка: Под “нередности” се разбира сигнали за формирани “бабуни” (неравности по пътните платна, в резултат на използвана малко или некачествена сол или забавяне с изваждането на техниката от началото на снеговалежа), заледени стълбища, неотворени пешеходни пътеки, непочистени мостове от сняг, неразчистени от сняг и непроходими улици при зимни условия, неподменени счупени или смачкани кошчета за улична смет, голяма запрашеност по улиците на града, неприбрана сгурия останала от зимата по улиците и  тротоарите, непочистени регули, останали неизвозени по тротоари или пътни платна камарки с отпадъци в резултат на извършено метене, миене или почистване на запушени отводнителни шахти.

Стойността на извършената работа за месеца може да се коригира с коефициент за сборно окачествяване „К”. Оценката за качество на извършената дейност се формира в двустранно подписани протоколи.

Оценките за качеството са следните:

К1 = 1,00 – 100% от договорената цена за месец;

К2 = 0,90 – до 90% от договорената цена за месец

 

<>